Nu kör vi!!!!

Har länge funderat över att blogga angående min träning, men har ofta funderat över varför just folk skulle vilja läsa min blogg i denna bloggdjungel vi lever i.

Nu när jag har bestämt mig för att göra en satsning på ultralöpning så kommer det ställa otroligt stora krav på disciplin, planering, träningsupplägg etc.


Jag vill i min blogg berätta om hur jag får ihop allt med minimal påverkar på det normala familjelivet med ett chefsjobb, 2 små barn, en underbar fru, vänner och allt annat.


Hoppas att jag kan inspirera någon till att väga satsa även om man inte kan leva enbart på sitt utövande.


NU KÖR VI!!!!


2 kommentarer :

  1. Kul Patrik, ska blir roligt att följa din blogg med har följt din träning i smyg på jogg sen jag såg ditt BUM resultat! Grattis!

    Mvh Lingos

    SvaraRadera
  2. Hej Lingos.
    Roligt att höra att du smygtittat på min träning:-)
    Hoppas kunna få till en bra blogg med innehållsrika och intressant inlägg.

    //Patrik

    SvaraRadera

Använder Blogger.