10mila vecka och disco.

Senaste gången jag fick ihop 10 mil eller 100 km löpning en vecka var v.29 2013. Nu var det dags igen!!! Underbart att kunna öka mängden utan att känna några skavanker eller symptom på att min gamla skada skulle uppenbara sig igen.



All hjärtans dag infaller som alltid den 14:e februari och detta firade jag med den jag gillar mest, min fru Hanna. Dagen var en julklapp från mig till henne.

  • Middag med goda vänner på restaurang Toso.
    • Väldigt god mat även om jag inte tyckte det var så fantastiskt som man hört.
  • Vidare för ett glas öl/vin på Heaven 23 för att sen ta oss till
  • Rondo och titta på Alcazar - Disco Defender.
Ursäkta bildkvalitén. 
Det far full fart från första stund.
Mycket dans, glitter och glädje.




















Glada, nöjda och mätta vandrade vi sen hem i storstadskvällen.

Bokslut kan nu göras för vecka 7.

Måndag 9/2:
  • Morgondistans (kl.05:47) 14 km snittfart 4:12 min/km.
  • Styrka/intervall 45 min
Tisdag 10/2:
  • Snabbdistans 10 km@3:28 min/km. Med 2 km uppv. och 2 km nedv. blev det totalt 14 km.
  • Military Fitness Crosstraining indoor 75 min.
Onsdag 11/2:
  • Distans 12,1 km snittfart 4:10 min/km.
Torsdag 12/2:
  • Distans 17,1 km snittfart 4:01 min/km.
Fredag 13/2:
  • Backpass i Hisingsparken. 4,6 km uppvärmning, 5,2 km backe (upp och ner), 4,1 km nedvervning. Totalt: 13,9 km.
Lördag 14/2:
  • Kort långpass 21,1 km snittfart 4:16 min/km.
Söndag 15/2:
  • Military Fitness Crosstraining indoor 85 min.
  • Distans 10 km snittfart 4:11 min/km.

Nu kör vidare mot nya mål!!!

Inga kommentarer

Använder Blogger.